Velkommen
til Viden om Mad

Her kan du finde svar på spørgsmål om vore fødevarer.

Du kan slå op i Leksikon eller stille spørgsmål til andre af Voms læsere.

Søg i debat

Søg i leksikon

Målsætning
Viden om mad - Vom - er stedet, hvor du kan få den bedste og mest troværdige information om mad. Vi vil sikre, at vores egne kilder altid er i orden og til at stole på. Når det drejer sig om fødevarer, er der kun sjældent et enkelt endegyldigt svar. Derfor lægger vi også vægt på, at sagerne bliver set fra flere sider, vendt og drejet i en debat mellem eksperter og forbrugere. Vi vil gerne kunne give dig svar på alle spørgsmål om mad, uanset om det handler om smag, sundhed, sikkerhed eller andet, der vedrører din mad.

Debat om: hjælp til at finde min kage!!

Jeg leder efter en kage der hedder "paradis snitter". Jeg har fået smidt opskriften væk og jeg hungrer efter min kage! den består af en masse chokolade, hasselnødder og en slags chokolade creme i midten! med hasselnød på top. En kage der giver én sukkerchok! Kan i hjælpe mig?

Lea Seider 2005-12-14 15:29:46

Kære Lea Seider. Tilfældigvis er jeg ekspert i paradis snitter, da det selv er en af mine yndlings kager. Her kommer opskriften. 150g mel 50g gær revet Toms mørkchokolade det dyreste ´´ You know! Tihi ´ Og sidst men ikke mindst hasselnødderne! Med venlig hilsen DJ Ellen. Tidligere kagemester!

DJ Ellen 2006-01-13 11:46:41

hov glemte æg, sukker og smør. Bestem selv hvor meget. Kakao og husblast!

DJ Ellen 2006-01-13 11:47:48

Har du en mere detaljeret opskrift !

Katrin 2018-08-07 08:35:02

Navn:
Cookiesinformation