|
Velkommen til Viden om Mad
Her kan du finde svar på spørgsmål om vore fødevarer.
Du kan slå op i Leksikon eller stille spørgsmål til andre af Voms læsere.
Målsætning
Viden om mad - Vom - er stedet, hvor du kan få den bedste og mest troværdige information om mad. Vi vil sikre, at vores egne kilder altid er i orden og til at stole på. Når det drejer sig om fødevarer, er der kun sjældent et enkelt endegyldigt svar. Derfor lægger vi også vægt på, at sagerne bliver set fra flere sider, vendt og drejet i en debat mellem eksperter og forbrugere. Vi vil gerne kunne give dig svar på alle spørgsmål om mad, uanset om det handler om smag, sundhed, sikkerhed eller andet, der vedrører din mad. |
| |
|
Debat/spørgsmål om:
Lort
| | Jeg er for nyligt blevet carnivore, så jeg spiser kun kød nu.
Det skulle være godt for klimaet men jeg oplever at jeg oftere skider i bukserne nu.
Jeg tør næsten heller ikke prutte mere, da der er en chance for der sker mere end det.
Har i nogle gode råd?
Hans Lort 2024-10-28 12:58:37
| | Hej Hans Lort, jeg skider også rigtigt meget fordi jeg drikker 10 liter kaffe om dagen og ryger to pakker smøger.
Jeg kan varmt anbefale en voksen ble, nu skider jeg bare overalt og det er bare konge.
Nogen gangen siger folk godt nok at jeg lugter når jeg ikke har haft skiftet bleen i et par uger, men det er jo bare deres problem.
You do you, love yourself!
johnny FuldFART 2024-10-28 01:01:43
| | Er det en stofble, jeg er nemlig allergisk overfor alle typer plast
Hans Lort 2024-10-28 01:09:53
| | godt spørgsmål, den jeg har på nu er min sidste og kan ikke rigtigt se hvad der er lavet af mere fordi den er fyldt med lort.
Men har også haft den på siden februar.
johnny FuldFART 2024-10-28 01:13:31
|
|