Velkommen
til Viden om Mad

Her kan du finde svar på spørgsmål om vore fødevarer.

Du kan slå op i Leksikon eller stille spørgsmål til andre af Voms læsere.

Søg i debat

Søg i leksikon

Målsætning
Viden om mad - Vom - er stedet, hvor du kan få den bedste og mest troværdige information om mad. Vi vil sikre, at vores egne kilder altid er i orden og til at stole på. Når det drejer sig om fødevarer, er der kun sjældent et enkelt endegyldigt svar. Derfor lægger vi også vægt på, at sagerne bliver set fra flere sider, vendt og drejet i en debat mellem eksperter og forbrugere. Vi vil gerne kunne give dig svar på alle spørgsmål om mad, uanset om det handler om smag, sundhed, sikkerhed eller andet, der vedrører din mad.

Debat/spørgsmål om:

Fryse hyldeblomster

Er der nogen af Jer der har prøvet at fryse hyldeblomster? Og i bekræftende fald, hvordan gør I? Skal man fryse hele "klasen" eller ribbe blomsterne af? Blomsterne bruger jeg i pandekager,æbleskiver og bagværk og det ville være herligt at kunne servere et lille pust af sommer, når dagene bliver grå.....engang:) Lene

Lene 2009-06-21 09:59:21

Jeg har fint frosset klaser af hyldeblomst foer. Men det var til at bruge til the, saa jeg froes bare de hele klaser i frost poser og saa direkte i theen mens de stadig var frosne. Har aldrig proevet at bruge hyldeblomster i bagvaerk saa ved ikke om det er det samme som naar de bare skal bruges til udtraek?

Nina Germeyer 2009-06-22 00:50:33

can you buy priligy over the counter An increased PRS associated with successful intervention particularly in the high risk group p 3000 individuals

Osteofs 2024-09-22 03:48:49

Navn:
Kontakt - Arkiv - Privatlivspolitik